tisdag & e hungrig

Halloj! imorse när jag vaknade blev jag så glad för solen sken och det såg riktigt varmt ut ute. Jag satte på mig våriga kläder, tänkte t om hoppa över koftan men icke sa nicke. Det är hur kallt som helst! fryser ihjäl så fort man kommer ut. Det läskiga är att solen skiner, himlen är blå men då & då börjar det snöa. Bajsväder. Så nu ser det ut som att jag tror det är sommar. Har även bikiniöverdel också (haha) eftersom jag brände mig på ryggen i solariumet :( man ser nte så mycket men det gör ooont.

Ja iallafall. För studen sitter jag vid A torget och väntar på att Maria & Alladin ska få lunchrast så jag kan få eta lite. Är superhungrig och det är spagetti & köttfärsås. Muums! vi hörs ikväller. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0