sunday

god kväll på er! har inte hunnit skriva förrän nu. Satt precis o skicka ut inbjudningar till mitt partey i helgen när jag blir avstängd från "skicka-meddelande-funktionen" på facebook. Idiotiskt! en annan grej som är väldigt trist också är att Betti fått körtelfeber och inte kan ha festen med mig :/ så nu blir det mycket att ta hand om & fixa inför helgen, hjälp!

Annars har dagen i sig varit trevlig. Solade på solpalatset som är världens sämsta solarium. Jag har väldigt svårt för att bli röd & brukar oftast få bra färg på solarium men nejnej, här blir jag BARA röd & inte brun alls. hate it. Och nu gör det ont i hela fejan också, kul. Tack! Efter det fikade jag iallafall med Matilda & när jag kom hem fann jag Julia sittandes framför teven i vardagsrummet o titta på ishockey. Ja, såna upptäckter hittar man ibland. Nu ska jag hoppa i sängs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0