subway

hejhej. Idag hade vi två prov i skolan som gick åt skogen, men jag orkar inte bry mig om det. Efter skolan blev det subway med Isabella, Antonio i min klass och hans kusin Natalie. & så två till som de kände, det var trevligt. När alla gått satt jag och Isabella kvar länge och pratade, du får mig att må bra du bullen.

Sofia kom efter ett tag och vi gick runt lite på stan, var precis och handlade med henne till mitt pyamasparty på lördag. Dessutom bestämde jag och Isabella att vi ska hoppa över jobbet på lördag och åka till stockholm och shoppa. Var en bra idé tycker jag, ett steg frammåt i min må bra-utveckling. Min mamma kom med en idé att vi borde åka på spakryssning också, så Maria ska med på det. Om ungefär 2 veckor åker vi, skönt! det känns som att det var evigheter sen man gjorde såna roliga saker. Just nu håller jag på att smälta maten och sen ska jag iväg och dansa street, ser fram emot det. Hej då!


Kommentarer
Postat av: M

åh vet du vad hemsidan heter på den där spakryssningen? Gud vad härligt, nu är jag oxå sugen :)

2009-03-05 @ 15:47:39
Postat av: Mathilda

www.birka.se , tror jag :)

2009-03-05 @ 22:02:11
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0