städa

pjuh, då var det sista städat. Hela min dag har spenderats åt att städa, städa & åter igen städa. Det tog oss ca 4 timmar och då var gubben inte heller helt nöjd. Tack och lov för Mansor & Maria som hjälpte mig, annars hade jag aldrig hunnit. Gårkvällen blev riktigt lyckad! har aldrig varit på en sån rolig fest som min, haha nästan då. Massa skönt folk, superbra musik och härlig stämning! vakterna var skitsköna också, inte sådär jobbiga som andra kan vara. Jag vill verkligen tacka alla som hjälpte till, hade aldrig blivit så bra som det blev om det inte vore för vakterna, Anna & Hani, Maria och Mansor och alla andra som hjälpte till i garderoben då de som skulle stå där blev sjuka. Tack också för alla fina presenter! jag hade en dunderkväll helt enkelt.

såhär såg det ut när vi kom till huset imorse. Ni får se massa partybilder senare ikväll för nu ska jag & julia gå och köpa pizza, so long suckers!


Kommentarer
Postat av: anna

Tack för en Skiiit rolig fest, eeh de där på slutet kan vi nog stryka,hehe. annars var de duunder :) <33

2009-03-29 @ 22:50:05
URL: http://anaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha ja vad bra att du hade kul ;D <33

2009-03-29 @ 23:27:15
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0