söndagmorgon

God morgon där ute. Halvt lyckad kväll igår, BDTB var kanske inte världens roligaste men vi lyckades hålla humöret uppe iallafall! var hemma vid tolv och då vart det lite telefonprat med isabella och sen sov jag. Nu har jag precis ätit frukost och ska gå iväg och dansa ett tag sen ska jag hem till Gustaf. Det blir naturkunskapsplugging :( har både prov och en labbrapport som ska in så det blir mycket. Nästa vecka har jag hur mycket som helst. Blä. Vi hörs ikväll!

på busshållplatsen



isabulla & jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror seriöst att det där är den ända bilden som jag inte har röda ögon på. erkänn att du har fixat den mathilda? :P

2009-03-01 @ 23:16:05
Postat av: Mathilda

haha nej jag fick dom direkt från siham, har inte gjort någonting med den

2009-03-02 @ 08:28:24
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0