skoltrött

jag har verkligen kommit i en dålig period. En period då jag är så sjukt skoltrött, har aldrig varit såhär förr! och det som gör mig så förvånad är att jag verkligen inte brukar vara så. Ända sedan i 7an har jag satsat mycket i skolan, alltid pluggat till prov, gjort läxor och fått bra betyg. Men nu har allting rasat. Nu efter jul, när vårterminen började har ingenting gått som det ska. Har inte fått mer än G på någonting sedan jag började på den nya skolan och jag skjuter alltid upp all pluggning och gör annat istället.

Jag har verkligen fastnat i det här och jag mår själv dåligt utav det och har verkligen ingen aning om hur det ska bli bättre. Känner bara att det är en plåga så fort vi får läxor, prov osv. Jag gör sällan läxor heller längre. Någon som känner igen sig? och någon som kanske har en idé på vad man ska göra om man fastnat såhär?


Kommentarer
Postat av: johnny

Du behöver motivation :)

Be någon i din klass elr någon polare att smsa dej varje dag och "påminna" dej att plugga eller att de kommer o pluggar med dej. De e vad ja gjorde när ja började lessna o de hjälpte lite. var bara glad att du inte går teknik :P

2009-03-01 @ 22:33:05
Postat av: Mathilda

tack för tipset :) haha jag hade nog aldrig klarat teknik

2009-03-02 @ 08:26:53
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0