parteyfixing

i'm happy! för att min dator är tillbaks, woooho. Har all min musik, alla mina bilder osv tillbaka och nu kan jag gör va ja vill utan att vara rädd att mamma ska få se.. haha, okej det där kanske kan misstolkas. Idag blev det iallafall planering inför el partey nästa vecka. Vi köpte stämplar! vi har alltså kommit en bit på vägen. Sedan fixade vi listan och färgade/klippte Bettis hår. Det blev najs men inte så stor skillnad. Jag känner mig dålig för jag inte har packat ännu och vi åker imorn efter skolan, blää. Kommer att få stresspacka imorgonbitti för nu orkar jag inte. Hittar ändå ingen väska.. usch vad jobbigt. Nej nu blire byebye & godnatt! 


när jag & Maria var på akademiska i helgen så tog vi en sväng förbi Hedstrandsalen så den så fint kallas. Den är döpt efter min morfar när han dog. Fint va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå, seriöst är den döpt efter din morfar? Shit va coolt!

2009-03-18 @ 23:47:51
Postat av: Anonym

Får man fråga varför den är döpt efter din morfar? :) var han "känd" eller bara omtyckt på sjukhuset? hehe.

2009-03-19 @ 00:44:15
Postat av: Mathilda

nej han var bara väldigt omtyckt :)

2009-03-19 @ 10:00:40
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0