onsdag

hej&hå! är trött som sjutton men har fått mycket gjort idag. Trodde det var vanlig onsdag idag (icke-labb-onsdag) men det var det inte. Går två timmar extra de onsdagar jag har labb & idag hade jag turen att det var en sån dag. woho, jag, Rauqel & Gustaf gick ut o fångade avgaser i plastpåsar så de va chill.

Sen åkte jag & maria ut till boländerna och shoppade loss på godis, ballonger, serpentiner m.m. inför helgen. Åh vad jag känner mig stressad&pressad. (hehe det rimmade..) men så är det. & jag hatar att jag inte kan säga nej till folk. iallafall i sånahär samanhang. Blä. Nej nu ska jag maila listan till vakterna så ingen kan fråga mer!

Idag äre våffla-dagen oxå vilket jag & maria firade genom att trycka i oss en massa våfflor. Idiot som jag är tog jag en massa grädde på & de kanske inte var det smartade med tanke på att jag inte tål mjölk. smartis. Hade superont i magen under dansen ikväll så det gick inge vidare. Nej nu ska jag hoppa i säng. Puss&kram, syns på stan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du ha lokal fest?

och får jag fråga hur du har fått tag på vakter? ska kanske oxå ha fest och vill inte att det ska bli horhus. hihi :/

2009-03-25 @ 23:49:10
Postat av: Sofias

HELLOOO SNYGGIS! SAKNAR DIG!

2009-03-26 @ 00:11:49
Postat av: Mathilda

jag ska ha fest i Torsgården i lurbo, en kompis till mig kände USG security, jag kan ge dig numret till dem om du vill. De är jättesnälla och inte särskilt dyra heller! lycka till :)

2009-03-26 @ 10:11:24
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Mathilda

jag saknar dig med! <3

2009-03-26 @ 10:11:46
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud vad härligt :) jaa det skulle vara jätte snällt om jag kunde få numret till dem :)

2009-03-28 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0