mina tjejor är bäst

en sak jag märkt på senaste tiden är vilka som faktiskt är ens riktiga vänner. Såna som man inte kan byta ut mot någonting annat i världen. Jag har märkt att jag är väldigt lyckligt lottad med flera såna vänner. Jag skäms lite för att jag inte har tänkt på det innan, eller sagt förut hur underbara mina närmaste kompisar är. Jag syftar på ett par stycken och jag hoppas att de vet vilka de är. Jag hade aldrig klarat av den senaste tiden om det inte vore för dem. Mina tjejkompisar kan ta över världen, jag lovar! de är bäst.

De var även dem som gjorde min födelsedagshelg till den bästa! så som det såg ut i början av veckan trodde jag aldrig att helgen skulle bli särskilt lyckad men det blev den. Jag har verkligen gjort saker jag tycker är roligt och bara umgåtts med folk jag älskar. Ge mig flera såna helger!

mina allra bästa,genom allt. er ska jag ha kvar resten av livet!
(maria, siham & matilda är inte med på bilden men ni e bäst ni med!)




Kommentarer
Postat av: mbb

hoppas jag räknas även om jag inte var med på din födelsedagshelg :/?<3

2009-03-08 @ 21:36:54
Postat av: sofias

<3

2009-03-08 @ 22:00:26
Postat av: Anonym

siham då? hahahahah

2009-03-08 @ 22:58:24
Postat av: Anonym

gud vad jag håller med dig mathilda, du är underbarast <3

2009-03-09 @ 09:05:10
Postat av: Anonym

du och julia är väl inte vänner längre? :s

2009-03-09 @ 18:12:38
Postat av: Mathilda

jo, vi är vänner. Vi har bara gått igenom väldigt mycket på sista tiden. det har löst sig nu som tur är.

2009-03-09 @ 22:10:30
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0