mars

gick hem lite tidigare från skolan idag för jag hade ont i huvudet och mådde illa. Jobbigt. sov ett par timmar och sen har jag pluggat lite naturkunskap. Har även matte att plugga innan jag ska iväg på dansen, gud vad jag verkligen hatar att plugga. Längtar verkligen till sommarlovet! men nu är det ju mars och det betyder att det snart är vår. Och mars betyder även massa födelsedagar (nästan alla fyller år denna månad?) och även min ju. Fast det betyder också att T.I åker in i fängelset så det är inte roligt. Ett år kommer han få sitta där inne, i'll be waiting for you when you get out baby.






Kommentarer
Postat av: Anonym

va varför ska han till fängelse?!

2009-03-02 @ 17:01:42
Postat av: Anonym

vaaaaah? :O varför ska han in?

2009-03-02 @ 17:24:54
Postat av: Mathilda

han blev tagen för olaga vapeninnehav i septeber 2007 och nu ska han sitta inne i ett år :(

2009-03-02 @ 18:21:18
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kan ju inte säga att ja är förvånad ändå

2009-03-02 @ 21:44:28
Postat av: sofias

haha och du säger att jag är besatt av håkan hellis, lilla du :')

2009-03-03 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0