måndag igen

förlåt Gustaf för inlägger nedan, ska ta bort det  haha :) idag var jag i Heidenstam igen, gick bra den här gången men måste byta tid för nu går det verkligen dåligt för mig på idrotten (åker ju dit samma tid som den i skolan). Håller på att få IG, inte bra.. Efter det träffade jag Maria i stan, bytte & köpte klänning till festen på lördag och så la jag undan ett par jeans som jag kanske ska köpa imorgon. Skitsnygga! träffade på Julia också och vi kollade lite på smycken. Har precis ätit potatisgratäng (mums) & ska snart iväg och dansa. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! :) jobbar du inte kvar på telefon grejen ;P?

2009-03-23 @ 18:49:49
Postat av: Mathilda

jo fast jag har inte varit där på ett bra tag, haha. Känner inte rikigt att jag har tid, funderar fram & tillbaka hur jag ska göra med det där :)

2009-03-23 @ 21:56:45
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0