lediga

Hej! har inte skrivit på ett tag för att min dator har brakat ihop. Vet inte vad som hände med den men igårkväll slutade den funka, går inte att trycka någonstans och det har inte gått över. Så just nu sitter jag på min mammas bärbara.

Idag var det utvecklingssamtalsdag och det betyder att man i princip är ledig. Hade min tid klockan två och innan det var Maria & jasmin här. Vi hade skojigt. Efter smtalet åkte vi ner på stan och åt lunch på unico med betti och isabella också. Det var mysigt. Fast jag åt på tok för mycket, blev jättemätt och är fortfarande det! har nog lite för liten magsäck, haha. Har även jobbat ikväll med bullen. Sålde 1 på tre timmar, hahaha fan vad jag är sämst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0