i skolan

hej där. har engelska just nu & vi ska redovisa våra drömjobb. Jag skrev om att jag ville bli journalist och skriva för en modetiding. Tänk vad kul att skriva artiklar om kändisar, mode & att gå på kändisfester och biopremiärer, allt är kul & allt är jobb! vore min dröm. har en lektion kvar och sen ska jag ner på stan. Ska jobba senare, får se hur det går. Jag tror att jag ska sluta där, har inte så mycket tid längre och det kan nog vara bra för mig att ta det lugnt. Mamma ska köpa sim&bad kort på nautilus till mig. Då man kan simma & sola, perfekt ju. Ska börja simma varje fredag eftersom jag slutar så tidigt. allt från mig, hejsvejs!

jag & min bäsits Gustaf igår, tror inte han gillar att jag lägger upp den här haha (a)
tvingade me han på bild. huhu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0