hello

Halloj! fett dåligt med uppdateringen, i know men så fort min dator fixar sig blir jag back on track med fler roliga blogginlägg. (eller nåt) haha. Idag var det skola som vanligt och sen ett besök hos emo doctor. Jag tycker jättemycket om henne, mycket bättre än emo doctor i skolan.

Efter det åkte jag och Maria hem till mig och chillerillade lite. Sen var det dans för min del och nu sitter jag här i min säng och skriver. Imorgon börjar jag 14.00, fett skönt! slutar också 14.40 för dagen! gah, jag älskar såna dagar. Imornbitti ska jag ta en låång dusch som jag aldrig hinner med på mornarna och sen ska jag hitta på nåt skoj efter skolan.

hittade en vacker bild på mig & Johannes i skolan på någon tråkig lektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0