hej tisdag.

aj, vad ont jag har i min hals. Känner att jag håller på att bli sjuk och det är inte kul. Eller egentligen skulle det vara rätt skönt att bli sjuk just nu eftersom det är så tråkigt i skolan & för att man får ligga hemma, äta godis & sova hela tiden. Fast det är ju ioförsig bara tre dagar kvar till lovet, det får man inte glömma. Och för oss, två skoldagar eftersom vi har temadag på fredag. Folkmord tror jag.. har inte så stor koll. Johanna Levines pappa ska komma och berätta om förintelsen också tror jag. Intressant.

Kom hem från dansen för ett tag sen och nu sitter jag här, nyduschad och fräsh. Ska sitta här lite, titta på sex and the city och sedan hoppa ner i sängen. Måste bli bättre på att sova.. m.å.s.t.e. Aja jag slänger upp en bild på vad jag hade på mig idag också. Ber om ursäkt om att man ser halva badrummet i bakgrunden haha.


ett par jeansleggings
+
en stor vit tröja
+
ett långt halsband
+
ett par ljusbruna pumps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0