gårkvällen

God morgon. sitter i sängen, nyvaken med varma bullar till frukost haha, jag vet men jag orkade inte göra iordning någonting annat. Om ni undrar varför mina blogginlägg är så tråkiga, utan bilder och så, så är det för att jag fortfarande sitter på mammas bärbara där jag inte har några bilder alls. Väntar på att mamma ska försöka fixa min eller ta med den till hennes jobb där en kille kan fixa den.

Igårkväll blev det filmkväll hemma hos Betti,som planerat. Det var trevligt :) vi såg på Mirrors och jag tyckte inte att den var särskilt läskig förrän jag och Maria skiljdes åt vid dungen här i norby och jag var tvungen att gå sista biten själv. Jag insåg att jag sett alldeles för många läskiga filmer på siståne så det var skitläsigt att gå själv. Tänkte bara på beck som jag såg förra veckan och sen Friday the 13th och nu Mirrors då. När jag kom innanför dörren var jag så rädd att jag hoppade direkt ner i sängen, utan att gå förbi badrummet och så somnade jag direkt. haha, fräsh tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0