danselidans.

jag tycker verkligen om att dansa! vårt moderndans-nummer på vårshowen kommer att bli dunder tror jag. På tal om dans så hittade jag två bilder från dansuppvisningen förra våren då vi precis skulle dansa street. (se där nere) Har alltså varit och dansa nyss om ni förstod det, haha. Annars har det varit en vanlig dag, var i skolan & sedan på stan ett tag med Alladin. Det blev inget chinosköp idag, jag orkade inte testa dem. Men imorgon så. eller på torsdag.. vi får se! jag har så svårt att bestämma mig, jag tror nog att jag kanske köper bådatvå.

Fanny, Maria, Antonia & jag



Linnea, Maria, Fanny & jag

Kommentarer
Postat av: M (den riktiga!)

GANGSTAAA haha

2009-03-10 @ 23:43:15
Postat av: Mathilda

hahah klart mannen!

2009-03-11 @ 09:21:58
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: stina

ja vill bara fråga en liten konstig fråga haha :) men ja undrar va du lägger på din hud för att få dt glänsa för dt ser jätte fint ut men e det någon speciell kräm elr nåt :)<33

2009-03-16 @ 17:17:05
Postat av: Mathilda

haha tack så mycket :) det beror på om du syftar på bilden eller nu för tiden, eftersom bilden är tagen för ungefär ett år sedan? <3

2009-03-18 @ 08:28:05
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0