you're the one they adore, who they came to see

hejhej! jag är hemma tidigt idag från jobbet. gick upp 9 imorse för att åka och sälja dom där nedrans jordgubbarna och sen när vi kommer dit får vi vänta i 5 timmar på att han med jordgubbarna ska komma. vi gick runt i väsby centrum, åt glass, kakor, solade och roade oss själva, jag & Paula. och skrattade, det gjorde vi! haha. sedan ringer han och säger att vi kan åka hem, tack för den du.

glömde bort att blogga igårkväll så jag får väl samanfatta gårdagen lite snabbt. vi åkte alltså till graneberg där hela gänget från kvällen innan var. alla var rätt trötta och sega så vi chillerillade där lite bara. sedan åkte jag och isabella hem, åt & drog iväg för att hyra film. simon & marcus kom hit senare och så tittade vi med dom. haha jag har inte skrattat sådär mycket på länge, ni är störda!

& här kommer bilder från klassfesten. mer finns på facebook :]

  
  

Kommentarer
Postat av: issabulla

haha du är oxå störd ditt mongoo!!

2009-06-29 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0