grill @ mig

God morgon världen. Ja, det blev ju lite tokigt igår, hann inte skriva någonting på hela dagen men nu är jag är igen :) det var en kort skoldag igår så vi drog bara till skolan för att hämta ut datorerna & lämna in massa böcker. sen drog vi ner på stan och fick idéen att vi måste ju bara ha en grillfest hos mig, haha. så vi samlade ihop en massa folk och sen blev det fest hela kvällen här hemma. idag, som är sista dagen i skolan, hade vi bara en klasskamp och jag tror inte att folket som var här igår befann sig där 9.00 haha.
jag ska iallfall dit om ett tag och se vad som händer, kanske hinner man se slutet. efter det hittar vi väl på något kul, tråkigt bara att vädret suger. Hej så länge!

såhär såg jag ut


grillmaster

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0