SKRAPAN <3

ALLTSÅ DRIVER DOM? helt seriöst, av allt vi jobbat & tränat och hejat och så avrbyter dom hela kampen?! det har aldrig hänt också och självklart ska det hända första året vi är med. Några killar i våran skola kastade ägg på katte och därför bröts hela kampen precis efter lärar-stafetten. Men tills dess hade vi hur kul som helst, vi var crazy! vi hejade och skrek och det var skitkul tills jävla rektorn kom och sa att alla var tvugna att gå.

självklart så vägrade vi först och sprang upp på läkarna igen men till slut var vi tvugna att gå. ja, vad gör man dårå när det kanske inte är en enda grad i luften och det spöregnar? vi gick och åt på cupido och sen åkte vi hem. jag hade inget annan för mig så jag gick och la mig ett tag och har sovit tills nu. Mamma gick precis iväg och skulle handla mat och sen ska jag äta med henne. fan för idag!

klart man hade grönt & vitt


vi fick kondomer för att skydda oss mot katteklamydia


roni


sedan tågade vi iväg till fotbollsplanen


fotbollslaget, & maria du var bäst!


vi stog såklart och hejade på med vår heja maria-skylt


skrapanmakt, katteslakt!


tjejor i regnet


anna & jasmin


hellre död än gul & röd!


katte, katte kan inte vinna!


när jag, sofia, anna, jasmin sprang över till kattes sida & en tjej hoppa på oss me röd färg


mer bilder får ni se på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0