it's a beautiful day

hej! :) är på bra humör just nu. det var inte speciellt tråkigt idag på jobbet, kom hem i relativt bra tid och gick på en promenad med rebecka. har även blivit brun av att suttit ute i solen hela dagen, najs! är även väldigt glad att det snart är helg och för mig betyder det inget jobb och bara sola, bada, festa & ta det lugnt. inga jordgubbar i huvudet tills på måndag I guess.

pratade lite med julia idag som berättade att hon hade shoppat jättemycket för sin lön och jag vill också! jag har ju fått rätt mycket lön nu och jag känner bara för att sätta mig på tåget till stockholm och spendera alltihopp. någon som vill följa med mig? let me know.



It's a beautiful day, the sky falls
you feel like it's a beautiful day
don't let it get away.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej mathilda, vill från början att säga att jag gillar din blogg.



Mina frågor är : du jobbade som telefonsäljare , hur mycket tjänade du? Asså hur mycket per produkt?

Och sen vart jobbade du? :)

2009-06-25 @ 23:07:51
Postat av: alice

den där låten är så jävlans bra! :)

<3

2009-06-25 @ 23:33:53
URL: http://impossiblealice.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hejhej! tack så mycket, det glädjer alltid mig att höra :).



ja, jag jobbade på Din-K (gamla Aros) som telefonförsäljare och då tjänade jag 60 kr i timmen och sedan 15-20 kr för varje grej jag sålde. man kan tycka att det är bra lön (bättre än vad jag tjänar nu iaf) men dom är välidgt dåliga på att ge ut rätt löner och sådant där. de lurade mig på mycket pengar och jobbet blev väldigt långtråkigt efter ett tag.



sedan dess har jag inte jobbat någonstans, bara lite på min morbrors café när han behövt lite hjälp. sen fick jag ju det här sommarjobbet som jordgubbsförsäljare som jag jobbar med nu :)

2009-06-25 @ 23:42:10
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0