they don't really care about us

jag glömde nästan bort att skriva rest in peace Michael Jackson, du är en legend trots allt. hoppas du lever vidare någon annan stans och vi kommer aldrig att glömma bort dina låtar. det känns så konstigt att han bara gick bort sådär, jag som är uppväxt med hans musik hemma. jag kommer ihåg när jag bara var några år, när mamma satte på vinylskivorna (ni vet dom stora skivorna man hade förr) och vi lyssnade på hög volym. vi brukade också titta på ett inspelat band med hans video till "Ghost" och jag blev alltid tvungen att hålla för ögonen när det blev lite för läskigt. för att hedra honom så lyssnar jag på MJ-låtar ikväll. här har ni två utav mina favvosar. natti natti! (för andra gången)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0