tacos & sånt.

shoisen. idag har det varit en myys dag! slutade precis efter mina prov (som jag inte kan påstå gick så bra, blir nog IG och ja.. IG?:) och efter det mötte jag upp Isabella på bussen. Gick faktiskt till grindstugan också, tro det eller ej. Men det var varmt ute så why not. sedan kom hela gänget (sofia, carro, kicki, sanaa, anna och julia senare) för att hänga här hela eftermiddagen/kvällen.

vi bestämde oss för att gå och handla mat och det slutade med tacoslagning som blev väldigt gott. Till efterätt åt vi snickerstårta och godis och nu är jag så full i magen att man nästan kan tro att jag är gravid. mysigt! sedan klippte jag annas hår och det blev finfint.

jag fick en fråga om vad ska jag jobba någonstans och jag ska jobba som jordgubbsförsäljare i Upplands Väsby :) börjar på tisdag, ska bli skoj! kul med extra pengar liksom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kommer du att tjäna och hur länge ska du jobba som det

2009-06-08 @ 23:50:10
Postat av: Mathilda

vi ska jobba hela sommaren men ta varannan dag var, men vi får göra lite som vi vill, om vi vill ha en vecka var eller så. i slutet av sommaren kommer jag ha runt 15 000 :) inte illa!

2009-06-08 @ 23:51:42
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: anna

skön chill dag, tack för klippningen din sparris ^^ <3

2009-06-09 @ 02:06:42
URL: http://anaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fick du jobbet?

2009-06-09 @ 10:21:41
Postat av: Mathilda

av min kompis julia. :) tack själv finis <3

2009-06-10 @ 01:42:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0