mina finisar.

hur många gånger har du kommit hem och hittat dina två bästa vänner som har städat hela ditt rum? och då menar jag inte bara lite utan damsugit, dammat, torkat, städat, ja aaalltt! haha ja, det hände mig iallafall för jag har världens bästa och knäppaste kompisar!

det var så att vi var på ikea idag och då bestämde vi oss för att jag behövde ett bord bredvid min säng & lite ljus att ha på. sedan kom vi på att jag skulle ju på middag och jag kunde inte bära med mig bordet dit. så sofia & isabella tar med sig bordet och går hem till mig. inte bara sätter dom ihop hela bordet, utan dom bestämmer sig för att städa rummet haha. ni är för bra. dom måste ha tröttnat på att det alltid är så stökigt. tack finisar :) & middagen för sanah blev jättemysig. :) hoppas du hade en fin födelsedag!

klart man äter korv på IKEA


jag hittade mitt absoluta drömrum där borta.
påminner väldigt mycket om mitt och i samma färger
och med samma personer alltid i, haha



drömgarderoben :(


födelsedagsfirande på svenssons taverna


finaste sanaa!










såhär fint blev det bredvid min säng :)


Kommentarer
Postat av: anna

ja men se på fan, de lyckades med bordet iallafall :D ahha

2009-06-08 @ 00:14:07
URL: http://anaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha ja tro det eller ej :D

2009-06-08 @ 08:28:32
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: sofias

det är du värd!! ihih plus att vi hade tröttnat på glasen ;D

2009-06-08 @ 12:26:05
Postat av: Anonym

Tack för en dunderdag flickor :) Ni är mina kära och väldigt nära men inte sådära, När ni blir arton kommer ni nästan likna dolly parton men inte när hon går i ...... hahahahhahahahahhaha dt var väl ett bra försök ? :D:D

2009-06-08 @ 22:28:17
Postat av: Mathilda

keffa jävel hahah :D dina rappar är inte bra gumman

2009-06-08 @ 22:50:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0