min dag

Har precis satt på datorn och så tänkte jag "nu ska jag blogga innan jag gör någonting annat!". Har varit så dålig på att blogga igår och idag så nu kommer ett inlägg. Det är så jobbigt att bara stå och sälja jordgubbar då det är så fint väder så eftersom jag hade ledigt idag ville jag utnyttja min lediga dag i solen så mycket som jag bara kunde.

Jag tog mig en liten sovmorgon och sedan drog jag till graneberg där Maria, Tilda & Betti var. Vi låg där och chillerillade hela dagen och ja, lite färg har jag väl fått. Tog sedan en lång promenad hem till valsätra från graneberg med Maria. Direkt när jag kom hem cyklade jag till svamptorgets pizzeria och köpte med mig en kebabpizza hem eftersom jag gått runt och varit sugen på pizza hela dagen! Anna mötte upp mig och sedan åt vi hemma hos mig innan vi drog till Gottsunda och satt ute och rökte vattenpipa med Kicki, Arpine och Bave. 

När vi skulle bege oss hem hade vi precis missat bussen så jag & Anna tog ännu en promenad och nu är jag hemma! är väldigt trött i benen efter allt gående idag och därför ska jag snart sova. ska upp och jobba imorgon också. nu blir det tufft, ska jobba tre dagar i rad. Men det klarar jag väl! får fira med att festa loss i helgen istället. Åh, såg att det var So you think you can dance på tv. Puss godnatt!


hade på mig mina nya egengjorda jeansshorts idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0