midsommar i hedemora

hejhej, är hemma i uppsala igen! har haft det jätteroligt faktiskt, väldigt skönt att komma bort från allting här och bara ta det lungt där borta ute på landet. Det är så mysigt där, man slipper tänka på hur man ser ut och kan vila ut liksom. Förutom att i varje rum har man minst en som snarkar jättehögt så, så mycket sömn fick man inte. I år var vi fler norskar än svenskar tror jag, det var också en från österrike och två från australien. sedan var det de vanliga som var med förra året :)

jag i bilen & min gigantiska godispåse jag köpte på vägen dit i morgongåva


jag hade packat ner midsommarklänningen men outfiten på den stora dagen blev såhär


5-kamp


mamma i en sopsäck & laget som kom tvåa. vi vann!


sedan var det en frågesport om Gunnar & Inger som firade 5 år tillsammans


svenskar & norskar


Kommentarer
Postat av: johnny

Kallar du den där godispåsen gigantisk? Du har nog aldrig fetat dig med en bengal! ;D

2009-06-20 @ 20:12:06
Postat av: Sanah

Hoppas du hade det kul gumman :) i miss you<3

2009-06-20 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0