matte suger

jag hatar matte, jag hatar min mattelärare. kan hon försvinna bara? hur kan man sätta IG på någon som klarat alla prov förutom ett och sedan fått godkänt på nationella? och så frågar jag vem som bestämde att det skulle vara så, eftersom i andra skolor funkar det inte så. så svarar hon "jag har bestämt det!", med ett leende. skulle vilja slå någonting hårt i henne huvud.



skrev ett sms till mamma nyss:
Jag: jag tror jag kommer få IG i matte..
Mamma: grattis! <3

iallafall någon som är positiv..

Kommentarer
Postat av: malin

men ewa går inte att ta på allvar, skit i henne..

2009-06-02 @ 11:45:12
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: johnny

något positivt ur något negativt iaf :)



Nu till det seriösa, man kan INTE sätta ig ifall man klarar nationella. Om kärringen säger nått annat gå till din programrektor. Det hela med nationella är att du ska visa att du kan kursen, om du får g så ska du ha g i betyg. Även om du har fått ig på alla andra prov förutom nationella. Till och med jag som aldrig träffat jäveln kan förstå att hon gör så för att hon har nått emot dig för att göra så och då har jag för mig att programrektorn kan gå in och se på dina resultat och se till så att du får rätt betyg. :)



Oj vad mycket det blev.. :O Hoppas att det löser sig! annars ses vi på sommarskolan ;)

2009-06-02 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0