lördag

idag är jag nog världens tröttaste. blir inget partaj ikväll säger jag bara, ser fram emot en myskväll med mina vänner eller något. hoppas de är på samma humör som jag, haha. vi hade iallafall kul igår tills det spårare lite mellan vissa men i helhet så tyckte jag att det var helt okej. vi var på fest på grekiska föreningen och sen gick jag & isabella vidare på en mindre rolig efterfest som vi inte stannade på särskilt länge. då gick vi och mötte resten i stan, åt mat på max (det bästa när man har festat!) och sedan tog vi nattbussen hem. jag gick och sov hemma hos Maria istället för jag kände att det var längesen man fick sovsällskap av henne.

Nu sitter jag hemma hos mig, har precis vaknat och klockan är två. känner att börjar lukta mat i huset, skönt för jag är hur hungrig som helst. Vi hörs senare :]

såhär såg jag ut igår.


Kommentarer
Postat av: issabullaa

mohaha din spegel är fortfarande smutsig bebis <3

2009-06-13 @ 15:48:24
Postat av: reeeebex

mycket fin bild!

2009-06-13 @ 18:34:48
Postat av: Mathilda

hihi tack & du kan ju alltid rengöra den om du vill :) du sitter ju ändå bredvid mig hehe

2009-06-13 @ 19:52:23
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0