katte - skrapan

jag är så trött. klockan är bara tio men ändå känner jag för att somna nu. anna smsa och fråga om jag ville med dom ut ikväll, dom ska busa inför imorgon men jag är så trött så jag pallar nog inte följa med. imorgon är det ju alltså katte - skrapan kampen som varje år och det här är det första för oss. vi är totalredo! har tryckt t-shirts, bandanas och jag har t om gjort en heja-maria skylt eftersom hon ska vara med och tävla i fotboll! woho. dom har ingen chans, nu tar vi dom med storm! 12e året i rad - you suck.


"bara en mamma kan älska ett kattebarn", imorn blir det fajt!



btw. julia fråga om jag ville jobba med henne i sommar
så det verkar som att jag inte blir helt utan jobb! wihu säger jag.
men mer om det senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0