jobb-dag

hejsvejs. kom hem från jobbet några timmar sen & mötte upp isabella så fort jag kom hem till valsätra. vi satte oss vid skolan ett tag, åt och pratade lite och sedan gick vi hem till mig. har haft problem med ont i foten de senaste dagarna och nu var det så jag inte kunde gå. jag bad min kära mamma titta på den och vet ni vad som hade fastnat långt in? en glasbit! och där hade den suttit i flera dagar.. mysigt.

jag måste säga att det suger att sitta och sälja jordgubbar när vädret är såhär för då tänker man bara på massa saker man kunde göra om man inte satt där. så jag har hittat min nya hobby: böcker. sjukt nördigt men det är det ända man kan roa sig av där borta. I måndags läste jag ut boken "syskonkärlek" och idag började jag på en ny. så därför skulle jag vilja fråga er om ni har några boktips? :) skulle gärna vilja ha lite nya böcker. ös på med förslag!

Kommentarer
Postat av: Bex

Mathilda, vad använder du för hårfärg?! come on.. säg märket och färg nu? :((



Förövrigt, Twilight böckerna är bra. Bakom stängda dörrar. Alla böcker som Camilla Läckberg har skrivit är också bra :D

2009-06-25 @ 00:23:52
Postat av: Mathilda

förlåt, jag är så dålig! ska kolla upp det så snabbt som möjligt, skriver det i ett inlägg då. :) tackar!

2009-06-25 @ 00:28:32
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

du bara måste läsa it happened to Nancy.

man fastnar i den, plus att den är så verklig.

det är en tjejs dagbok, om typ hennes kamp mot sin aids.

2009-06-25 @ 09:53:36
Postat av: johnny

Guldkompassen böckerna och "som jag vill vara"? Dom var ett okey tidsfördriv :)

2009-06-25 @ 13:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0