good night fellas'



& imorn åker jag till stockholm, hörs på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycer du att det är något snyggt på en skala ett till fem att ha en sån stor urigning? okej om du hade stora bröst. okej.. usch det där ser ju bara vidrigt ut. Förstår om du väljer att inte acceptera denna kommentar

2009-06-30 @ 11:09:04
Postat av: Mathilda

jovisst accepterar jag den, alla kommenterar är välkomna :) jag hade inte märkt själv att det såg ut så, självklart hade det antagligen åkt ner lite för jag brukar inte gå runt med så stor urringning & klänningen var inte så resten av kvällen. tack för kommentaren!

2009-06-30 @ 12:18:12
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: A

haha men gud, lite överdrivet att säga att det är vidrigt man lägger knappt märke till det. och vadå varför ska inte de som har lite mindre bröst få ha så det är väl ändå helt upp till henne? såg inte dumt ut alls.

2009-06-30 @ 23:54:38
Postat av: Jasmin

hörrududud, det där har du inget med att göra. är man sexig så ska man visa upp det! you go girl!<3

2009-07-03 @ 02:34:17
URL: http://jasminsaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0