god morgon

idag är det mycket som står på schemat! mina söndagar brukar oftast vara väldigt oplanerade och jag brukar mest vara hemma och ta kvällspromenader senare. men inte idag, inte. för idag fyller min käraste vän sanaa år och det måste vi fira, vare sej hon vill det eller inte! haha. så jag ska boka bord åt oss och flera andra tjejer ikväll, ska bli mysigt.

innan det ska jag också ner på stan för att köpa present och lite annat, sedan ska jag, isabella & sofia till ikea (älskar ikea!) för att handla lite. vet inte vad det är med ikea som är så mysigt.. haha. och så har jag dessutom presentkort där också så det passar ju bra. klockan  5 ska jag möta julia utanför ikea för att gå och prata med våran arbetsledare inför i sommar och det får jag inte glömma bort!

sen ska jag tillbaks in till stan och fira min vän med dom andra, så med andra ord har jag mycket att göra. men mycket roliga saker såklart :) hoppas ni har en bra dag ni med, puss hej!


grattis på dig din fina människa!

Kommentarer
Postat av: sofia ph

grattis till sannisen! :D

2009-06-07 @ 12:13:52
Postat av: Sanaa

Tack så otroligt mkt gumman du är bäst, jag vet inte hur jag ska tacka dig för du är så underbar pusselipuss ikväll ska vi haa ruuligt <333

2009-06-07 @ 15:14:36
Postat av: Anonym

vart ska du jobba i sommar

2009-06-07 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0