facebook.

Gjorde en grej på facebook där man ser vad första bokstaven i sitt namn står för. såhär stod det:

You may appear innocent, unassuming and shy; but we know that Appearances can lie. You can be highly critical of you mate, seeking perfection in both of you. It is not easy to find someone who can meet your standards. You have difficulty expressing emotions and drawing close to lovers. You are often selfish, thinking you are always right no matter what. You never give in. Winning is your prime desire- at any cost. You often forget friends and family and you live for the moment.

Vilket man kan översätta till:

Du kan verka oskyldig, försynt och blyg; men vi vet att det inte behöver vara sant. Du kan vara väldigt kritisk när det kommer till din pojkvän, du söker perfektion i båda av er. Det är inte lätt att hitt anågon som kan mäta upp till dina kriterium. Du har svårt för att uttrycka känslor och dra dig nära till älskare. Du är ofta självisk, du tycker att du alltid har rätt oavsett vad det handlar om. Du ger aldrig upp. Att vinna är viktigast för dig - vad det än kostar. Du glömmer ofta bort dina vänner och familj och du lever för stunden.

Haha ja, vad ska man säga om det? Jag tycker om att göra sånahär grejer, tester och se om det passar in. Jag tycker också jättemycket om att läsa horoskop i tidningar, hur töntigt det än kan låta. Oftast så passar allting väldigt bra in också. :) det mesta stämmer väl in måste jag säga, förutom det att jag har svårt att uttrycka känslor & dra mig nära till en älskare. Haha, det har jag nog inte så svårt för. Fast jag är väldigt envis & ska alltid ha rätt så .. ja kanske lite sanning ligger det nog i det. Go' natt förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0