.

god kväll mina vänner. jag kom hem för en halvtimme sedan, har varit ute och grillat med massa tjejer i gipen. trevligt, trevligt. men sanaa är en pyroman som tog slut på två tändsvätsk-flaskor, gauuulen. nu luktar jag lagom mycket rök & grill och mys. skulle hem till maria efteråt men hon va' så seg på att svara och dessutom ska jag upp och jobbelijobba imorgon så jag orkar inte dra dit. 10.00 ska jag befinna mig i upplands väsby, woho! får inte skjuss heller.. blä på det. om ni har tråkigt imorn kan ni ju alltid dra iväg ett sms eller ett samtal till mig som står och säljer mina jordgubbar & har långtråkigt (ni behöver inte ha tråkigt för att göra det förresten). natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0