christine

ett program som både jag och min vän Maria (som jag kallar Berra nu för tiden) tycker om är Christine. Ni vet på kanal 5 efter desperate housewives varje tisdag. det är jättekul och igår när vi satt och pratade kom vi på att Maria faktiskt är Christine eller kommer bli när hon blir stor. Hon håller med om det själv också och förklarade henne som misslyckad, ensam, överbeskyddad över sin son och driva ett kvinnogym. hahaha, men något ni båda har är asrolig humor. jag trodde jag skulle få bli Christines bästa vän Barb, som faktiskt lever ett lyckat liv. Nej, jag fick vara Matthew, hennes sorliga yngre bror som bor tillsammans med henne. Ja, då var väl våran framtid bestämd!

Jag: vem är jag då? barb?
Maria: Nej du är Matthew, hennes bror
Jag: vafan då..
Maria: vi sover tillsammans, vi är som ett par även fast
det är lite olämpligt..precis som dom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0