andra jobbdagen

shululu. kom precis hem efter att ha varit & ätit på max med isabella, haha. vi drog dit efter jag kommit hem från jobbet och hittat henne framför min dator. idag gick det sådär, det kom inte så mycket folk men det var rätt skönt för mig. satt och läste, lyssnade på musik osv. sen kom han jättesent när han skulle hämta mig och då blev det inte kul. (folk som har sett mig riktigt irriterad förstår..) Blev även erbjuden ett annat jobb! ska ringa till chefen där imorgon och jag hoppas på det, även det är i upplands väsby. :) men mer om det senare.

jag känner att jag kan vara uppe hur länge jag vill ikväll eftersom jag inte ska jobba imorn, nanana fett skönt! fast måste ändå upp rätt tidigt och packa och sånt eftersom vi åker iväg till Hedemora och firar midsommar i år igen. det ska bli roligt. nej nu lämnar jag er för idag. puss & god natt

här stod jag igår. fyfan för jordgubbar alltså..


& här mitt ute i ingenstans stod jag idag. hade typ 10 kunder på 6 timmar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0