låt oss bli dom som försvann

Om ni följt min blogg ett tag så kanske ni har märkt att jag tycker väldigt mycket om att fixa och trixa i mitt rum. Jag blir liksom aldrig helt nöjd, blir alltid nöjd för stunden men sen kommer jag på att det alltid finns någon till grej att fixa. Idag var vi iallafall på IKEA och tittade på sminkbord eller byrå. tanken är att det ska vara som en byrå som man kan skor inuti. den ska vara rätt lång och hög. ovanpå ska jag ha sminket, hårprodukter och parfymer. på väggen ovanför ska det finnas en stor spegel med lampor runtom. jag hittade precis det jag letade efter idag så jag ska köpa det nästa vecka, i think. ni kommer förstå sen, lägger upp bild när allt är klart! idag köpte jag iallafall smarta förvaringslådor, stenar att ha vid ljusen och en filt på sängen. mysigt blev det, dessutom luktar det vanilj i hela rummet utav blockljusen jag har :]

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: soffdan

fint, fint bbaby

2009-07-20 @ 00:50:18
Postat av: Anonym

jag vill inte försvinna =(

2009-07-20 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0