svar på tal

nu tänkte jag svara på frågorna ni ställt. (& sofias oseriösa kommentarer får inget svar tyvärr :)

Vart i uppsala bor du?
Svar: I Valsätra bor jag

hahaaa hejsan! vem är din största idol? =D
Svar: Min största idol är du, sofia..

Vad har du för ögonfärg?
Svar: Blåa ögon har jag :)

Vad är din favorit färg?
Svar: brunt & blått! (inte tillsammans)

Favorit godissort?
Svar: ahlgrens sura bilar just nu!

Din färg på naglarna just nu?
Svar: neutrala, har bara nagelförstärkande på 

Hudkräm du använder?
Svar: Dove silk tror jag den heter :)

Favorit bok, du läst?
Svar: svårt att välja.. förut hade jag "det ska bli ett sant nöje att döda dig", av magdalena graaf. men nu måste det nog vara antingen "flyga drake" eller "tusen strålande solar" av khaled hosseini

Färg på dina kuddar i sängen?
Svar: Bruna, vita & beige

Använder för schampoooo?
Svar: ett från TIGI som jag köpt hos min frisör för brunetter, det är jättebra! luktar kola också

Favoritfärg på dina extansions?
Svar: Ja, antagligen samma färg som mitt hår är i?

Sorts kamera?
Svar: Nikon Coolpix, en i brun såklart

Varför du startade din blogg?
Svar: för jag kände för att skriva av mig lite. tror jag var väldigt irriterad & ville få ut mina tankar. nu har det blivit lite utav en hobby, haha

Hur du fick alla att tycka om den, speciellt MIG!
Svar: gjorde inget speciellt, bara skriver om mitt liv, vad som händer & vad jag tänker :)

Favorit låt?
Svar: jobbig fråga, jag som älskar musik. men just nu måste det nog vara "sex on fire" av Kings of leon eller "Halo" med Beyonce, det är alltid en favorit.

Dina närmaste vänner?
Svar: Sofia, Isabella, Maria & såklart min nye vän Melina :)

Är du och chris tillsammans? Känns det inte fel efter att han och sofia eller om det är isabella vart tillsammans?
Svar: Han & isabella var tillsammans och nej, det känns inte så aktuellt eftersom det var väldigt längesen de var tillsammans. jag och isabella har glömt det för längesen, och som sagt det var mer än ett år sedan jag och chris blev tillsammans så det tänker jag ofta inte på.

Hur ser hösten ut för dig? Du dansade ju en del förut? Kommer du fortsätta med det eller satsa mer på skolan i år?
Svar: I höst blir det skolan som gäller för mig! ni som följt min blogg märkte säkert att det inte gick särskilt bra i skolan det här året som gick. men nu ska jag ta tag i mig själv, ska få bra betyg & plugga järnet! men självklart kommer jag inte släppa dansen, kommer bara inte dansa lika mycket som förr. jag och några kompisar funderar på att börja med boxning också, det skulle vara kul att testa något nytt!


Vilken är din favorit karaktär i 2 ½ man?
Svar: Jake, såklart!

Läser din blogg varje dag utan mellanrum och tidrum, vilken tid på dagen är din favrit tid? Intressant ifall jag spanar in din blogg exakt det tidslaget, känns som det är du & jag då!
Svar: ja du sofia, den tiden jag inte är med dig kanske? haha

Jordgubbar elr körsbär?
Svar: Efter att ha sålt jordgubbar en hel sommar så blir det nog körsbär!

Vart bor du? och vad använder du för smink? :o
btw är du sjukt fin
Svar: jag bor i valsätra, som jag skrev ovan. jag använder lite mineralfoundation, solpuder, mascara & rouge nu på sommarn. tack så mycket! :)

Är du ihop med någon ? (:
Svar: hm kanske man kan säga :)

Hur bra kontakt har du med din bästa killkompis/tjejkompis från nian?
Svar: Min bästa killkompis har jag inte kontakt med men min bästa tjejkompis (julia) har jag kontakt med :)

hur lång är du?
Hvar: 163 ungefär

Hur mycket väger du?
var: senaste gången jag vägde mig var rätt längesen men då vägde jag 50 kg

Tränar du regelbundet?
Svar: Nu på sommarn har det varit rätt dåligt med träning. Har ett kort på nautilus där jag brukar simma men det har inte blivit mycket utav det nu i sommar heller. annars dansar jag några gånger i veckan och försöker simma så ofta jag hinner.

Hur många sorters skor har du
Svar: ca 25 kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0