say goodbye

det finns inget bättre än att få sova längelänge på morgonen! jag vill inte ens tänka på hur det kommer bli om tre veckor när man måste gå tillbaka till skolan igen.. idag blir det iallafall packa de sista, säga hejdå till folk & så. maria var precis här, snodde med sig lite kläder jag inte ska ta med och så fick jag låna lite partyklänningar.

om en timme kommer isabella & sofia hit och då ska vi packa det sista och säga hej då till isabella som vi kommer sakna jättemycket! ikväll skulle det bli bio med chris, sizar & melina men vi får se hur de blir. hejsvejs!

ps. frågestunden är inte slut där nere, jag svarar på frågorna om nån timme eller så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0