tillbaka från länsö

helloj bloggen. nu är jag hemma igen från melinas sommarstuga på länsö. de senaste dagarna har varit minst sagt avkopplande. vi har bara tagit det lugnt, badat, plockat blåbär, grillat och framförallt så har vi sovit. jag känner mig helt utvilad nu, det behövdes! hon stannade kvar där ute och jag tog bussen hem imorse. träffade sofia & mamma en stund på stan och växlade pengar. sen åkte jag hem till maria som äntligen har kommit hem från egypten! hon var neger. hon åkte på fotbollsmatch för någon timme sen och jag har precis duschat & ätit. ska snart gå och träffa chris, vi ska hyra film & vara hos honom ikväll. vi hörs imorgon :]

  
     
      
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0