there's a pain in my head

god morgon, eller nej jag tar tillbaka det där med god. nu ska jag ge er ett tips mina vänner som jag hoppas att ni följer. drick.aldrig.kvällen.innan.du.ska.upp.och.jobba. eller åtminstånde inte mycket. jag som tror att jag är superwoman och klarar av allting festar loss igårkväll, kommer hem sent, går upp i morse, åker ner på stan och ska hoppa på tåget när jag inser att jag aldrig kommer klara av det här. jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! så nu har jag jättedåligt samvete och sitter här och känner mig som en dålig människa som inte kan ta vara på sig själv och tänka efter lite. usch.. förlåt jordgubbschefen.

annars hade jag jättekul igår kväll, vi var hemma hos en kille i Sunnersta på fest och det var massa roligt folk så tack Johanna för att jag fick följa med! det där pratat vi hade igårkväll blev inte så seriöst och galningen kommer på att hon ska baka kladdkaka typ 3 på natten. dessutom använder hon inte vanligt mjöl, nej hon tar gravhamsmjöl hahaha, tokiga människa. det smakade bajs. men jag hade väldigt roligt ändå och hon tog hand om mig väldigt mycket så tack för det oxå. :)

Kommentarer
Postat av: stila

johanna? vem är hon?

2009-07-11 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0