the kite runner

nu har jag både läst och sett Flyga Drake och jag måste säga att filmen var en stor besvikelse. som jag nämnde tidigare var boken en utav de bästa jag läst, författaren är otrolig och man lever sig verkligen in i den. jag älskar böcker som får mig att känna saker och den här bjöd på både lycka, sorg och många tårar. och så såg jag filmen och den gav inte alls lika mycket intryck. visst var den helt okej och handlingen är ju fortfarande bra men det hade den nog inte varit om jag inte läst boken innan. jag såg den tillsammans med min mamma och hon tyckte att de förstörde boken och jag måste nog hålla med lite. snart ska jag börja på nästa bok av Khaled Hosseini, hoppas på att den är lika bra!



Kommentarer
Postat av: melina

Hehe jaa det är vi igen :)

2009-07-09 @ 01:08:08
URL: http://ohmelina.blogg.se/
Postat av: melina

tack så mycket haha :) hur blev det mellan dig & C. då.. ?

2009-07-09 @ 01:19:24
URL: http://ohmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0