te amo, te amo

då var en till jobbdag avklarad, bara 9 st kvar sen inge mer! jobbar igen imorgon, sedan två ggr nästa vecka och sen tre ggr de två veckorna efter det. sen är jag finish med jobbningen & så åker jag till greece :). fick besök av lill-julia, mamma & lillebror idag i upplands väsby, det är inte varje dag!

har tänkt jättemycket idag och jag har kommit fram till att jag är så sjukt nöjd med dom vänner jag har just nu, man lär sig verkligen med tiden vilka som är värda att kalla sina vänner och vilka som inte är det. jag syftar på en viss person just nu och jag känner verkligen att jag gjorde rätt som sa upp min kontakt med henne. "kompisar" som hon är inte värda någonting, synd bara att jag slösat bort de senaste åren med att vara vän med henne.

ikväll ska jag träffa en vän som jag inte träffat på länge iallafall, johanna levine :) ska bli jättekul. vi hade tänkt att ha en hemmakväll men det blir nog fest istället och sen sover jag över hos henne. kan tänka mig att det kommer bli myycket tjejsnack. mysigtmysigt. ha en rolig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket tjänar du totalt av jobbet du haft?

2009-07-10 @ 23:11:19
Postat av: Anonym

hej :)<3 vad heter hon som du sa upp kontakten m?

2009-07-11 @ 11:32:56
Postat av: Mathilda

jag får 400 kr varje dag i handen och sen beror det ju på hur mycket jag orkar/har orkat jobba :)

2009-07-11 @ 15:25:06
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0