stay with me, don't fall asleep to soon

hejsan hoppsan. är på bra humör, det gillas! kom hem från födelsedagsfirande i stockholm för ett litet tag sen, det var trevligt. vi hade köpt tårta o' massa goda saker & sen åkte vi hem och överraskade min mammas pojkvän. alla nära & kära var där, det var kul :) tåg tåget hem själv & jag insåg verkligen hur mycket jag tycker om att åka tåg. speciellt för mig själv, jag älskar att lyssna på musik och titta ut genom fönstret eller typ läsa en bok. väldigt konstigt egentligen, jag som inte trivs att vara ensam. men det är något med tåg, kanske det att det är folk runtomkring men alla sitter för sig själva.. hmm skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0