och alla som älskat dig har hatat mig av rädsla

ÅH, det var så längesen jag lyssnade på kent. dom är min absoluta favoritgrupp och jag har inte lyssnat på dem på hur länge som helst. jag har ju som sagt mina olika musik-perioder och just nu är jag nog mest inne på r'nb och hiphop. sånt man kan festa till, det är ju skönast på sommarn! jag kommer ihåg för kanske 3-4 sommrar sen, då lyssnade jag endast på kent. känner på mig att jag har börjat inta min nya kentperiod igen. Tycker ni också om Kent? här har jag mina favoriter: Nålens öga, Dom andra, Dom som försvann Sundance Kid, Socker, Pärlor, Columbus, Ingenting, Kärleken väntar, En himmelsk drog, Max 500, Vi mot världen, Palace and Main, Romeo återvänder ensam, Utan dina andetag.  (de i fet stil kan du lyssna på här nedan)

jag vill ha dig,
jag är din jag är bara din
jag vill ha dig,
du är min du är bara min.



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0