my emotion goes out of control

vet ni vad som är så j*vla irriterande ibland? när man ligger och sover hur skönt som helst och så kommer en gräsklippare utanför ens fönster tidigt på morgonen! dom kör ju precis utanför mitt fönster, flera gånger fram och tillbaka förstår dom inte att dom väcker folk? nej, sånt där blir jag så arg för. och så kommer dom dessutom jätteofta känns det som. blä.

jag lyckades iallafall somna om men nu har jag gått upp och ska dra iväg och simma snart, duktigt va? jag tänker att jag borde börja träna lite nu innan vi åker bort så man inte ser ut som en säck potatis. efter simningen åker jag till stockholm, hörs ikväll!


kolla hur stora dom är också, mördarmaskiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0