live your life, no telling where i'll take ya

hejhej. känner att jag är lite dålig på att uppdatera, sorry 'bout that. ska iallafall försökta få ihop ett inlägg nu :) idag jobbade jag igen, kände att jag verkligen tröttnat och nu tänker jag nog inte jobba på ett par dagar. Har blivit helt uttjatad av att säga "nej, dom är söta", "ja, dom smakar gott", "ja, dom är goda", "nej dom är svenska", "dom är från öland.. öland.. ÖLAND!" jag orkar inte meer. och förresten, varför frågar dom alltid "är dom goda/är dom söta?" det är väl klart som fan att man svarar det, även om de skulle smaka skit. ofta jag skulle svara "nej, dom är ganska äckliga faktiskt". idioter

annars var det ju rätt fint väder så man fick lite färg. fick sluta lite tidigare oxå så nu är jag hemma och har vilat. ska snart ta tag i mig själv och dra iväg på fest med hela bunten. hoppas ni har en kul lördagskväll, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0