just livin' my life

shululu. kom precis hem från marias & jasmins födelsedagsfirande som pågår för fullt borta i sävja. jag känner mig lite taskig som gick så tidigt (förlåt kompisar <3) men jag sov bara ett par timmar inatt, har jobbat hela dagen & ska göra samma sak imorn. ska bli skönt med helg sen så slipper man jobbelijobba på ett tag!

jag börjar tröttna lite på jordgubbsförsäljandet just nu faktiskt men någonting som får mig att gå dit är ju mitt läsande. har alltså hittat ett nytt intresse. Läste ut två böcker förra veckan och idag började jag på "Flyga Drake", den verkar hur bra som helst. nej nu ska jag ta tag i mig själv, har en hel del att fixa innan jag går och lägger mig. det känns som att jag knappt är hemma längre, det är också en orsak till att jag är så dålig på att blogga. i'm sorry, ska bli bättre!

här får ni två bilder på the birthaygirls




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0