i've got soul but i'm not a soldier

idag har varit den segaste dagen på länge. jag sov till halv 3 och låg kvar i sängen minst 2 timmar till. gick upp, åt fruktsallad och la mig igen. så den mesta delen av dagen spenderade jag framför simpsons & tyra banks show medan min lillebror spelade på min dator.  halv fem gick jag upp, diskade och åkte och lämnade tillbaka filmen vi lånade. nu har jag satt in maten i ugnen så vi ska äta om ett tag. sen får vi se vad kvällen bjuder på. hej så länge.

såhär seg är jag idag. (gammal bild)


ps. jag är förresten otroligt sjukt jätteavundsjuk på folket som är på hultsfred idag, för idag spelar the killers :( idag 21.45 kommer jag önska att var där mer än någonsin!


human, all these things that i've done, romeo and juliet, mr brightside, read my mind, smile like you mean it. ja vill oxå :(


Kommentarer
Postat av: alice

johanna är ju där, så hon fick se dom :(

2009-07-10 @ 18:54:55
URL: http://mocruishles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0