i wanna take a ride on your discostick (hahaha)

oj, jag glömde visst bort att publicera mitt inlägg igårkväll. jag skrev det och sedan stängde jag av datorn snabbt eftersom jag fick bråttom till bussen. jag publicerade det nu iallafall så det är inlägget under :) gårkvällen var helt okej. festen (eller "festen") vi skulle på var knappast en fest och vi var mitt ute i ingenstans på en åker. så vi (jag, sofia, isabella, julia & anna) bestämde oss för att åka därifrån och killarna kom efter senare. vi hade väldigt kul för oss själva ska jag säga, discostick hahaha, jag har nog inte skrattat så mycket.

vi satte oss iallafall på mcdondals och väntade på bussen, sedan drog vi hem till isabella och resten kom senare. jag sov över där och nu har jag precis kommit hem. på schemat idag står IKEA! vi älskar ikea så därför är jag på sånt bra humör. jag drar dit om några timmar tillsammans med sofia & isabella. nu ska jag försöka väcka sofia, hej då!







Kommentarer
Postat av: anna

hahahah Discostick! x'D

Emilio en idioten dumpa den någonstans när vi va påväg till bussen :'(



SNygg bild på mig hahahah!

2009-07-20 @ 13:30:03
URL: http://anaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0